Platforma B2B
Automatyzacja procesów
Jest to elastyczne i skalowalne rozwiązanie informatyczne. Rozwiązanie zostało zaprojektowane w przemyślanym procesie projektowo-programistycznym, który wpłynął na jego bogatą funkcjonalność i użyteczność. Podstawowym zadaniem realizowanym przez platformę jest automatyzacja procesu zamówień oraz optymalizacja organizacji całej sprzedaży hurtowej.
Dla kogo jest platforma b2b?
- Producentów
- Hurtowników
- Dystrybutorów
- Detalistów, którzy poszerzają swoją działalność o kanał sprzedaży B2B
Szybka i skuteczna komunikacja
Dzięki platformie B2B prowadzona jest szybka i skuteczna komunikacja dwustronna pomiędzy jej właścicielem a klientem hurtowym. Jej rozbudowana funkcjonalność pozwala na zamieszczanie dowolnych informacji, w czasie rzeczywistym tj. komunikaty, nowości produktowe, nowe promocje, rabaty, wyprzedaże, produkty dnia, informacje o dostawie, instrukcje obsługi, regulaminy, bonusy itd.
Wsparcie promocji
Zastosowane technologie wspierają również działania marketingowe związane z promocją marki tj. prowadzenie bloga, poradniki, sekcje np. „Dodatkowe usługi”, czy wysyłkę newslettera z nowościami. Platforma B2B jest nowoczesnym narzędziem współpracy biznesowej odpowiadającej na obecne cyfrowe czasy. Umożliwia szybkie uruchomienie i łatwe prowadzenie zarówno handlu hurtowego, jak i detalicznego za pomocą e-sklepu.
Bez ograniczeń
Platforma umożliwia zdalny dostęp do wszystkich jej zasobów przez 24/7 oraz pełną kontrolę nad procesem realizacji zleceń. Responsywny interfejs gwarantuje prawidłowe korzystanie z dowolnego urządzenia stacjonarnego lub mobilnego (laptop, tablet, smartfon).
Integracje
Platforma integruje się z systemami Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL, Comarch ERP Altum, enova365, Hermes. Niezależne środowisko i struktura bazodanowa umożliwia poprawne działanie nawet bez systemu ERP.
Dedykowana aplikacja
Platforma jest również dostępna z poziomu dedykowanej aplikacji mobilnej. Po zalogowaniu użytkownik uzyskuje dostęp do funkcjonalności platformy B2B. Dzięki aplikacji właściciel ma możliwość kierowania ofert specjalnych do wybranych klientów hurtowych.
W czasie rzeczywistym
Platforma pozwala na zmianę i udostępnienie nowej ofert w czasie rzeczywistym. Gwarantuje inteligentne zarządzanie ofertą i stanami magazynowymi oraz udostępnianiem dokumentów sprzedażowych na indywidualnym koncie klienta bez zbędnej zwłoki.
Wsparcie handlowców
Platforma wpływa na zwiększenie szybkości obsługi i dokonywania powtarzalnych zamówień samodzielnie przez klienta. Ma to wpływ na ograniczenie zbędnych kontaktów z handlowcami. Przekłada się to na zwiększenie efektywność działań handlowych w pozyskiwaniu nowych klientów.
Elastyczność
Platforma i zastosowywana w niej technologia umożliwia elastyczne dopasowanie funkcjonalności do indywidualnych potrzeb i specyfiki branży, w której funkcjonuje klient. Wielojęzyczność i wielowalutowość sprawia, że można prowadzić działalność międzynarodową.
Zalety platformy B2B
- Stała aktualizacja oferty z jednego miejsca
- Szybkość składania zamówień i ich odnawiania
- Automatyzacja całego procesu sprzedaży hurtowej
- Bieżący wgląd w pełną historię zamówień
- Nowoczesna, szybka i sprawna komunikacja z klientem
- Większa kontrola nad obiegiem dokumentów
- Eliminacja wielu błędów i pomyłek ludzkich
- Kompleksowa obsługa walut i wielu języków
- Duże możliwości w administracji i konfiguracji wyglądu platformy
- Zwiększony komfort z użytkowania platformy 24/7/365
- Możliwości rozbudowy platformy o dodatkowe funkcjonalności
- Pełne bezpieczeństwo przekazywanych informacji wewnątrz platformy
Personalizacja
Personalizacja
Personalizujemy platformy do indywidualnych potrzeb klienta
Własny pulpit
Personalizowany pulpit w zależności od roli i dostępu użytkownika: lista faktur, lista zamówień, ustawienia konta, dane adresowe, dane kontaktowe
Ustawienia globalne
Możliwość ustawień globalnych takich jak nazwy firmy, logotypu, punktów sprzedaży wraz z możliwością definicji współrzędnych GPS, godzin otwarcia, dane kontaktowe firmy
Integracje
Integracja
Platformy integrujemy z różnymi systemami ERP: Optima, XL, enova365, Hermes. Gwarantujemy możliwość współpracy jednocześnie z wieloma bazami danych
Dostawa i płatność
Pełna konfiguracja i zarządzanie dostawami oraz płatnościami
Niezależność
Niezależne środowisko i struktura bazodanowa, która umożliwia poprawne działanie platformy nawet bez systemu ERP
Zarządzanie platformą
Role i uprawnienia
Definiowanie uprawnień i ról przez administratorów: klienci detaliczni, dostawcy, sprzedawcy...
Struktura firmy
Odzwierciedlenie struktury firmy danego kontrahenta z możliwością tworzenia hierarchicznych grup i kont; wieloetapowe mechanizmy zatwierdzeń z konfigurowalnymi powiadomieniami poprzez e-mail/sms
Przegląd dokumentów
Przegląd zamówień, dokumentów sprzedażowych wraz z ich eksportem do pliku XML lub pdf z uwzględnieniem ich statusu
Zarządzanie treścią
Samodzielne zarządzanie treściami strony głównej i podstronami, w tym także banerami i innymi elementami strony
Statystyki i raporty
Przejrzyste statystyki dostępne w zestawieniu dziennym, miesięcznym, kwartalnym i rocznym
System kolejkowania
Zaawansowany system kolejkowania zarządzany poprzez RabbitMQ lub usługi Microsoft Windows
Promocja, reklama i rabaty
Rozbudowany newsletter
Możliwość zapisywania się i wypisywania do newslettera oraz opcja wysyłania powiadomień dla zapisanych użytkowników
Karty lojalnościowe
Pełna obsługa i naliczanie bonusów według zdefiniowanych reguł kart lojalnościowych
Sieci i grupy rabatowe
Definiowanie czasowych I stałych rabatów dla grup produktów, producentów, marek, poszczególnych produktów lub indywidualne dla danego kontrahenta
Kupony rabatowe
Definiowane czasowych lub stałych kuponów dla kontrahentów lub poszczególnych kategorii i produktów
Moduł promocje
Możliwość prowadzenia działań promujących firmę: poradniki, sekcja Nasze usługi, promocje, rabaty, newsletter
Szablony wiadomości
Definiowanie szablonów powiadomień e-mail i sms. Możliwość włączenia i wyłączenia wysyłki wiadomości.
Moduł Blog
Rozbudowany moduł umożliwiający prowadzenie autorskiego BLOG-a
Nowe funkcjonalności
Moduł wypożyczalnia
Kompleksowa obsługa klienta e-sklepu od etapu rezerwacji, poprzez wygenerowanie umowy aż po zwrot produktów
Proste składanie zamówień
Możliwość składania zamówień przez użytkowników zarejestrowanych lub w opcji kupowania bez logowania
Wyświetlanie produktów
Wyświetlanie produktów w ramach różnych list: bez zdjęć, z miniaturkami, kafelki. Możliwość jednoczesnego wyboru różnych rozmiarów produktów bez przechodzenia do karty produktu
Zaawansowana wyszukiwarka
Szybki mechanizm wyszukiwarki produktów z możliwością włączenia opcji podpowiadania
Schowek produktów
Możliwość dodawania produktów do schowka (ulubionych), aby w późniejszym czasie złożyć zamówienie
Powiadomienia o niedostępności
Wysyłanie powiadomień o ponownej dostępności produktów – dla produktów niedostępnych
Czat online
Obsługa klientów poprzez czat umieszczony na platformie
Eksport koszyka
Możliwość eksportu i importu produktów z koszyka
Automatyczne waluty
Automatyczne pobieranie kursów walut z NBP. Definiowanie różnych walut i automatyczne przeliczanie cen produktów oraz zamówień